Tulipa käyty tuolla Evon Syväjärvellä, josta oli Erä -lehdessä juttua...
Kalassa kävi noin 8 ukkoa ja tulos oli yhteensä 5 kirjolohta, kooltaan 1.3 -2.1kg. Yhkis tanen karkuutus ja hiukan ahventa.
Ihan jees paikka vaikka on kyllä fasilitiitteihin nähden ylihintainen..
Evon Syväjärvi
Alueen säännöt
Kalapaikkoja, reissuraportteja ja kuvia kalareissuilta ympäri maailmaa. Kalastusmuoto vapaa...
Lasten pönöt - Lasten kanssa kalaan! - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Kalapaikkoja, reissuraportteja ja kuvia kalareissuilta ympäri maailmaa. Kalastusmuoto vapaa...
Lasten pönöt - Lasten kanssa kalaan! - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Evon Syväjärvi
Zaphod: I can't do this without my third arm!
Suojele norppaa. Vältä verkkokalastusta. Osta katiska.
--== : Kalamittatarroja kaupan : ==--
Suojele norppaa. Vältä verkkokalastusta. Osta katiska.
--== : Kalamittatarroja kaupan : ==--
Re: Evon Syväjärvi
Onkos tästä paikasta lisätietoa? Firman porukalla suunnitteilla syksyllä pienimuotoinen kalastus"kisa"tuonne. Oma kalastus on aina ollut haukea ja ahventa ja kuhaa.
Taimen ja kirjolohi on tuntemattomia.
Googleta syväjärvi evo, niin infoa löytyy riittävästi.JHammer kirjoitti:Onkos tästä paikasta lisätietoa? Firman porukalla suunnitteilla syksyllä pienimuotoinen kalastus"kisa"tuonne. Oma kalastus on aina ollut haukea ja ahventa ja kuhaa.
-munapata
Parempi tunti kalassa kun viikko kännissä
Kaveri oli käynyt viime talvena ja koko porukka oli jäänyt kalatta, vaikka ainakin osa oli mukana tosissaan ja kalamiehiä. Ite ei ole tullut käytyä enään 10-vuoteen, mutta silloin kun muutaman kerran kävin, niin kesällä tuli huomattavasti paremmin kalaa kun talvella ja muistaakseni heinäkuu oli sellainen aika kun järveen ei "istutettu" kaloja lämpötiloista johtuen.
MOLLUKKAA pintaan ja pohjaan niin kalaa tulee.
www.mollukka.com
www.mollukka.com
Kyllähän mä googletin. Ei paljon keskustelua löytynyt. Perustietoa kyllä. Kokemuksia olin vailla. Vaikka samapa tuo. Pääasia notta muuten on kivaa.
Oletin, että halusit vain yleistietoa syväjärvestä ja sen tarjoamista mahdollisuuksista. Henkilökohtaisia kokemuksia syväjärven kalastuksesta ei minulla ole, mutta kaverini on tuolla poikennut pariin otteeseen työpaikkansa tarjoamalla viikonloppukeikalla. Kovasti oli paikkaan tyytyväinen niin olosuhteitten, kuin saalisvarmuudenkin suhteen. Molemmilla reissuilla lutakko oli mätetty täyteen kalastettavaa ja saalisvarmuudessakaan ei tuntunut olevan valittamista. Ts. kalaa tuli niin saatanastiJHammer kirjoitti:Kyllähän mä googletin. Ei paljon keskustelua löytynyt. Perustietoa kyllä. Kokemuksia olin vailla. Vaikka samapa tuo. Pääasia notta muuten on kivaa.

-munapata
Parempi tunti kalassa kun viikko kännissä