Evon Syväjärvi

Alueen säännöt
Kalapaikkoja, reissuraportteja ja kuvia kalareissuilta ympäri maailmaa. Kalastusmuoto vapaa...
Lasten pönöt - Lasten kanssa kalaan! - Kalamies.com foorumin yleissäännöt
Avatar
jones
Abebe Bikila
Viestit: 4574
Liittynyt: 20:22:55 05.05.2005
Paikkakunta: Epsåå

Evon Syväjärvi

Viesti Kirjoittaja jones »

Tulipa käyty tuolla Evon Syväjärvellä, josta oli Erä -lehdessä juttua...

Kalassa kävi noin 8 ukkoa ja tulos oli yhteensä 5 kirjolohta, kooltaan 1.3 -2.1kg. Yhkis tanen karkuutus ja hiukan ahventa.

Ihan jees paikka vaikka on kyllä fasilitiitteihin nähden ylihintainen..
Zaphod: I can't do this without my third arm!
Suojele norppaa. Vältä verkkokalastusta. Osta katiska.
--== : Kalamittatarroja kaupan : ==--
JHammer
Viestit: 331
Liittynyt: 15:57:39 08.03.2009

Re: Evon Syväjärvi

Viesti Kirjoittaja JHammer »

Onkos tästä paikasta lisätietoa? Firman porukalla suunnitteilla syksyllä pienimuotoinen kalastus"kisa"tuonne. Oma kalastus on aina ollut haukea ja ahventa ja kuhaa.
Taimen ja kirjolohi on tuntemattomia.
Avatar
munapata
Viherpillu
Viestit: 2851
Liittynyt: 14:07:37 16.12.2006
Paikkakunta: Lappenranta

Re: Evon Syväjärvi

Viesti Kirjoittaja munapata »

JHammer kirjoitti:Onkos tästä paikasta lisätietoa? Firman porukalla suunnitteilla syksyllä pienimuotoinen kalastus"kisa"tuonne. Oma kalastus on aina ollut haukea ja ahventa ja kuhaa.
Taimen ja kirjolohi on tuntemattomia.
Googleta syväjärvi evo, niin infoa löytyy riittävästi.

-munapata
Parempi tunti kalassa kun viikko kännissä
Avatar
Juhis2
Viestit: 491
Liittynyt: 08:24:42 05.05.2007
Paikkakunta: Valkeakoski

Re: Evon Syväjärvi

Viesti Kirjoittaja Juhis2 »

Kaveri oli käynyt viime talvena ja koko porukka oli jäänyt kalatta, vaikka ainakin osa oli mukana tosissaan ja kalamiehiä. Ite ei ole tullut käytyä enään 10-vuoteen, mutta silloin kun muutaman kerran kävin, niin kesällä tuli huomattavasti paremmin kalaa kun talvella ja muistaakseni heinäkuu oli sellainen aika kun järveen ei "istutettu" kaloja lämpötiloista johtuen.
MOLLUKKAA pintaan ja pohjaan niin kalaa tulee.
www.mollukka.com
JHammer
Viestit: 331
Liittynyt: 15:57:39 08.03.2009

Re: Evon Syväjärvi

Viesti Kirjoittaja JHammer »

Kyllähän mä googletin. Ei paljon keskustelua löytynyt. Perustietoa kyllä. Kokemuksia olin vailla. Vaikka samapa tuo. Pääasia notta muuten on kivaa.
Avatar
munapata
Viherpillu
Viestit: 2851
Liittynyt: 14:07:37 16.12.2006
Paikkakunta: Lappenranta

Re: Evon Syväjärvi

Viesti Kirjoittaja munapata »

JHammer kirjoitti:Kyllähän mä googletin. Ei paljon keskustelua löytynyt. Perustietoa kyllä. Kokemuksia olin vailla. Vaikka samapa tuo. Pääasia notta muuten on kivaa.
Oletin, että halusit vain yleistietoa syväjärvestä ja sen tarjoamista mahdollisuuksista. Henkilökohtaisia kokemuksia syväjärven kalastuksesta ei minulla ole, mutta kaverini on tuolla poikennut pariin otteeseen työpaikkansa tarjoamalla viikonloppukeikalla. Kovasti oli paikkaan tyytyväinen niin olosuhteitten, kuin saalisvarmuudenkin suhteen. Molemmilla reissuilla lutakko oli mätetty täyteen kalastettavaa ja saalisvarmuudessakaan ei tuntunut olevan valittamista. Ts. kalaa tuli niin saatanasti :lol:

-munapata
Parempi tunti kalassa kun viikko kännissä
Vastaa Viestiin