Kalastusseuraa vailla

Avatar
jorkkiporkki
Viestit: 379
Liittynyt: 00:34:59 04.10.2012
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kalastusseuraa vailla

Viesti Kirjoittaja jorkkiporkki »

Pastori silli kirjoitti:No pahus toiseen suuntaan, kun päätin sitte lähtä tänää yksin ku ois sitten voinu lähtee näköjään kaksin huomenna.

Täytyyp laittaa seuraavalla kerralla pitemmällä varoajalla.

Nooh, teko ei varmaan ollut niin paha kuin tarkoitus :lol: , toisen kerran paremmalla onnella.

Itse ajattelin seuraavaksi mennä maanantaina aamupäivästä esittelemään jigejä Lohjanjärven kuhille. Nauruun taitavat lähinnä kuolla, sillä tekniikka ja paikat ihan hakusessa, mutta kivaa se opiskelukin on. Mukaan vaan kenellä mahdollisuus on.
antha
Viestit: 52
Liittynyt: 17:51:18 03.03.2012

Re: Kalastusseuraa vailla

Viesti Kirjoittaja antha »

Viikonloppuna oli ajatus lähteä hauen perään jonnekin Espoo/Lohja/Kirkkonummi -suunnille jos kelit sallii.. Tai jos tuulee liikaa perhostelua ajatellen niin vois koittaa vaikka opetella jigaamista.
Avatar
Jaska
Viestit: 100
Liittynyt: 22:08:46 25.04.2005
Paikkakunta: Masku

Re: Kalastusseuraa vailla

Viesti Kirjoittaja Jaska »

Huomenna nauttimaan kaverin 50v lahjakämpästä ja kalastuksesta, itse tietysti kajakilla.
Suunta Kustavi.
JaskaA
Avatar
catch_a_fish
Väärin kalastaja
Viestit: 1947
Liittynyt: 06:55:35 22.04.2005
Paikkakunta: Aura

Re: Kalastusseuraa vailla

Viesti Kirjoittaja catch_a_fish »

http://www.kalamies.com/kalastus-keskus ... ?start=100

Olisiko joku innostunut lähtemään kaveriksi tuonne? Mulla on aika monta kisaa takana noilla vesillä veneen kyydissä - tänä keväänä kävi mielessä tehdä reissu kajakilla.
Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää!
Avatar
Marwin
Viestit: 61
Liittynyt: 19:46:02 23.08.2012
Paikkakunta: Raasepori

Re: Kalastusseuraa vailla

Viesti Kirjoittaja Marwin »

Ketään uittamassa melokkia Turku-Parainen suunnalla viikonloppuna? kumia tahi trasselia olis tarkoitus yrittää tarjoilla..
Navigare Necesse Est,
Vivere Non Est Necesse
Pastori silli
Viestit: 395
Liittynyt: 09:48:45 13.06.2010

Re: Kalastusseuraa vailla

Viesti Kirjoittaja Pastori silli »

Suunnuntaina olis tarkotus lähtee taas kellumaan. Tällä kertaa näyttäs notta seuraa ei tuu omista piireistä, joten jos joku on menossa kellumaan myös niin voisin lähtä seuraksi.

Muokataaan sen verran, että menossa oon kuitenkii, joten jos joku tahtoo völjyyn lähtä ni soppii se niinkipäin. Itse menossa taas pyörimään Porvoon suunnalle, jos muita ehotuksia ei tule.
Haukea meen yrittämään.
Pastori silli
Viestit: 395
Liittynyt: 09:48:45 13.06.2010

Re: Kalastusseuraa vailla

Viesti Kirjoittaja Pastori silli »

No johan on ujoa porukkaa. Kai ny joku muukin on helteeseen menossa? En mä pure!
Avatar
Jaska
Viestit: 100
Liittynyt: 22:08:46 25.04.2005
Paikkakunta: Masku

Re: Kalastusseuraa vailla

Viesti Kirjoittaja Jaska »

Ollaan sitä menossa, Lokalahden suuntaan:) Ei ujostella ei. Kireitä.

Antero
JaskaA
Pastori silli
Viestit: 395
Liittynyt: 09:48:45 13.06.2010

Re: Kalastusseuraa vailla

Viesti Kirjoittaja Pastori silli »

Piti ihan tarkistaa paikka, mutta vähä oli liian pitkällä :)
Affen
Percalan Fluviatilis
Viestit: 454
Liittynyt: 08:45:26 28.08.2005
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Kalastusseuraa vailla

Viesti Kirjoittaja Affen »

Mie voisin lähteä tänään haukea heittämään jonnekkin päin. Hyvinkäällä majailen, ootko pastori minneppäin porvoota menossa?
"Ne tekee,jotka osaa,jotka ei osaa,ne arvostelee"
Pastori silli
Viestit: 395
Liittynyt: 09:48:45 13.06.2010

Re: Kalastusseuraa vailla

Viesti Kirjoittaja Pastori silli »

Kato kannatti herätellä :) laitoin yytä ja veetä
Affen
Percalan Fluviatilis
Viestit: 454
Liittynyt: 08:45:26 28.08.2005
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Kalastusseuraa vailla

Viesti Kirjoittaja Affen »

Herätelläänpäs välillä itekkin. Viikonloppuna olisi tarkoitus taas lähteä kellumaan, suuntaa en ole vielä päättänyt. Liikkua voisin 100 km sisällä Hyvinkäästä. Olisiko kalastusseuraa tarjolla?
"Ne tekee,jotka osaa,jotka ei osaa,ne arvostelee"
dangerland
Viestit: 9
Liittynyt: 16:50:18 16.03.2014

Re: Kalastusseuraa vailla

Viesti Kirjoittaja dangerland »

Jos aloittelian seura kelpaa lauantaina niin mielellään lähen mukaan. Ehkä oppiski jotain jos konkareita löytyy matkaan.

Itse majailen vantaalla.

Esa

Hyvää ilmaa ainakin lupaa tällä hetkellä, varma punainen naama.
Affen
Percalan Fluviatilis
Viestit: 454
Liittynyt: 08:45:26 28.08.2005
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Kalastusseuraa vailla

Viesti Kirjoittaja Affen »

Kaukana sitä itsekkin konkarista olen. Lauantai sopii kyllä vallan mainiosti, laittelen yytä ja veetä. Muitakin jos haluaa liittyä seuraan niin sopii kyllä!
"Ne tekee,jotka osaa,jotka ei osaa,ne arvostelee"
Avatar
fisher81
Viestit: 100
Liittynyt: 09:24:35 09.01.2014
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Kalastusseuraa vailla

Viesti Kirjoittaja fisher81 »

Affen kirjoitti:Kaukana sitä itsekkin konkarista olen. Lauantai sopii kyllä vallan mainiosti, laittelen yytä ja veetä. Muitakin jos haluaa liittyä seuraan niin sopii kyllä!
Täällä kanssa voisi hyvinkin olla eräs "amatööri" mukana menoissa. pankaa YV:tä poijjaat. Mihinkä ja monen aikoihin. Hyvinkäältä olen!
Affen
Percalan Fluviatilis
Viestit: 454
Liittynyt: 08:45:26 28.08.2005
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Kalastusseuraa vailla

Viesti Kirjoittaja Affen »

Reissu taitaa lopulta sijoittua Riihimäen seudulle, tarkoituksena olla yhdeksän aikaan lauantaina "pelipaikoilla". Laitelkaa YV:tä jos muita kiinnostaa liittyä seuraan.
"Ne tekee,jotka osaa,jotka ei osaa,ne arvostelee"
Avatar
jorkkiporkki
Viestit: 379
Liittynyt: 00:34:59 04.10.2012
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kalastusseuraa vailla

Viesti Kirjoittaja jorkkiporkki »

Ei ole viikonlopun ohjelma ihan selvillä vielä, mutta laitan yv:tä varoiksi. Mukavaa olisi kyllä lähteä.
Affen
Percalan Fluviatilis
Viestit: 454
Liittynyt: 08:45:26 28.08.2005
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Kalastusseuraa vailla

Viesti Kirjoittaja Affen »

Majailen tällä hetkellä forssassa kajakin kanssa, löytyskö täältäpäin kalastusseuraa?
"Ne tekee,jotka osaa,jotka ei osaa,ne arvostelee"
Jepla
Viestit: 89
Liittynyt: 09:47:25 18.04.2012
Paikkakunta: Oulu

Re: Kalastusseuraa vailla

Viesti Kirjoittaja Jepla »

Oulusta huomiseksi kalastusseuraa? Paikkaa voi ehdottaa muuten olen menossa jokisuistoon melontamielessä ja kalastus tulee siinä sivussa.
mxn_
Viestit: 15
Liittynyt: 23:13:16 05.12.2011
Paikkakunta: Oulu

Re: Kalastusseuraa vailla

Viesti Kirjoittaja mxn_ »

Saiko Jepla kalastusseuraa? Viikonloppu meni Manamansalossa joten eipä joutanu. Kokeillaampa joku toinen kerta.
Jepla
Viestit: 89
Liittynyt: 09:47:25 18.04.2012
Paikkakunta: Oulu

Re: Kalastusseuraa vailla

Viesti Kirjoittaja Jepla »

mxn_ kirjoitti:Saiko Jepla kalastusseuraa? Viikonloppu meni Manamansalossa joten eipä joutanu. Kokeillaampa joku toinen kerta.
Yksinään kävin pyörimässä. Parit ahvenet ja hauet kaverina. Katellaanpa toisella kertaa sitten.
Jepla
Viestit: 89
Liittynyt: 09:47:25 18.04.2012
Paikkakunta: Oulu

Re: Kalastusseuraa vailla

Viesti Kirjoittaja Jepla »

Nyt on semmonen homma että töissä kiristää ja etäisyyttä pitää saada. Aattelin ens perjantaina lähteä simojärvelle ja meloa saareen samalla kalastellen. Teltta saareen ja juua vähän olutta. Kalastella lauantaina ja kotiin sunnuntaina. Ei kala eikä olut pääasiana vaan rento fiilis. Onko lähtijöitä?
mxn_
Viestit: 15
Liittynyt: 23:13:16 05.12.2011
Paikkakunta: Oulu

Re: Kalastusseuraa vailla

Viesti Kirjoittaja mxn_ »

Jepla kirjoitti:Nyt on semmonen homma että töissä kiristää ja etäisyyttä pitää saada. Aattelin ens perjantaina lähteä simojärvelle ja meloa saareen samalla kalastellen. Teltta saareen ja juua vähän olutta. Kalastella lauantaina ja kotiin sunnuntaina. Ei kala eikä olut pääasiana vaan rento fiilis. Onko lähtijöitä?
Kuulostaispa hyvältä.. Harmi että itse menossa toisella puolella Suomea.. Täytyy järkkäillä joku vastaava reissu tässä kesällä..
Avatar
izengard
Viestit: 107
Liittynyt: 06:40:20 25.09.2007
Paikkakunta: Oulu

Re: Kalastusseuraa vailla

Viesti Kirjoittaja izengard »

Jospa se järjestyis semmoselle viikonlopulle että minäkin kerkeän mukaan.
Nimim. Vähän töissä kiinni...
Simojärvelle piti keretä mukaan niin eipä sitä töiltä kerenny ja pe aamuyöstä ku menin nukkumaan niin heti lauantaina heräsin 12 aikaan seuraavan kerran. :oops:
Raikali
Viestit: 288
Liittynyt: 14:22:35 23.10.2012
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Kalastusseuraa vailla

Viesti Kirjoittaja Raikali »

Kyselläänpä täällä kun eipä sitä parempaakaan paikkaa taida olla. Onko Rovaniemellä kajakilla kellujia? Tai lähistöllä. Itsellä Commander odottelee kellarissa malttamattomana jäiden lähtöä ja olishan se kivaa käyä jonkun kanssakin reissuja ettei ihan yksin kulkemiseksi menisi.
Vastaa Viestiin