Aseet ja aselainsäädäntö

Avatar
Mokia
Operan Killisilmä
Viestit: 4320
Liittynyt: 11:01:14 22.04.2005

Re: Metsästys topic

Viesti Kirjoittaja Mokia »

Katos, katos. Oot vihdoin päässyt ilmakiväärillä ampumaan. :juu:
Kaikki jotka kalastavat meritaimenta, syyllistyvät laillistettuun uhanalaisen lajin sukupuuton edistämiseen!
Avatar
Mokia
Operan Killisilmä
Viestit: 4320
Liittynyt: 11:01:14 22.04.2005

Re: Metsästys topic

Viesti Kirjoittaja Mokia »

Tuolla juttua .22 Hornet:sta. Ei siitä sen enempää, mutta lukekaapa tuon kaverin kirjallinen ulosanti. Ois äidinkielen opettajalle töitä... röpesin
Kaikki jotka kalastavat meritaimenta, syyllistyvät laillistettuun uhanalaisen lajin sukupuuton edistämiseen!
Avatar
Holmes
Asfalttiviidakon Vaeltava Aave
Viestit: 2205
Liittynyt: 19:32:43 10.11.2006
Paikkakunta: Hellsingfors

Re: Metsästys topic

Viesti Kirjoittaja Holmes »

Rinnakkaisluvista sen verran, että mua kun ei toi viattomien bambien ja koaloitten lahtaaminen kiinnosta, niin onko mun verenhimoisella emännälläni mahkuja saada mun faijan aseisiin rinnakkaisluvat? Tietysti asianmukaiset tutkinnot suorittetuna? Itte saisin toki luvat, mutta kun en ole raakalainen. Mää kalastan..
Avatar
Markus
Viestit: 111
Liittynyt: 12:35:09 04.05.2005
Paikkakunta: Etelässä

Re: Metsästys topic

Viesti Kirjoittaja Markus »

Holmes kirjoitti:Rinnakkaisluvista sen verran, että mua kun ei toi viattomien bambien ja koaloitten lahtaaminen kiinnosta, niin onko mun verenhimoisella emännälläni mahkuja saada mun faijan aseisiin rinnakkaisluvat? Tietysti asianmukaiset tutkinnot suorittetuna? Itte saisin toki luvat, mutta kun en ole raakalainen. Mää kalastan..
On mahdollista. Vaatii muistaakseni suurinpiirtein samanlaiset perustelut kuin hankintaluvan hakeminen. Eli metsästyskortti ja jonkinlainen tieto siitä, että missä ja mitä aikoo metsästää pitäisi riittää.
Vastaa Viestiin