Oikeudet

Täällä voit kysellä uusista ominaisuuksista, raportoida virheitä, antaa risuja ja ruusuja. HUOM! Tämä on tilapäinen keskustelualue ja tullaan poistamaan aikanaan.
Avatar
Royal Trude
Koko Kansan Tenaleidi
Viestit: 15175
Liittynyt: 20:17:16 06.11.2005
Paikkakunta: Espoo, Tuusula, Keminmaa
Viesti:

Oikeudet

Viesti Kirjoittaja Royal Trude »

Nääs.... tässä uuressa saitissa keskustelualueita pitäis olla täsmälleen yhtä paljon ku wanhassa foorumissa, mutta niiden hallinnointi tuottaa jopa tälläselle viinaanmenemättömälle absolutiSSille pikkasen hualta ja vaivaa.... ommeinaan sevverta monimutkane tsydeemi tää, että välillä vähä miätityttää että onks täällä ketää joka ymmärtäs mistä o kysymys... no eniweis, mää tartten teirän tarkkoja silmejä ja korveja vähän avuks:


Tuhoaminen: Mää oon koittanu pitää enssijasesti hualta että Åke ei pääse enää tuhoamaan mitään. Jos sää pääset tuhoamaan jotain jostakin, ilmota mulle, ettei Åke vaan pääse tekemään mitään pahaa.

Näkeminen: jos sää näät jotain jota sun ei pitäis nährä, esim mun salaisen tissi-foorumin, vaikka mää en oo antanu sulle lupaa sitä nährä, ni ilmota mulle. Palkintona on pääsy vieläkin suljetummalle osastolle... ja toki jos sää et näe sitä mitä sun pitäis nährä ni ilmotus allekirjottaneelle ni ongelma korjaantuu (jos mää vaan osaan sen korjata)

Kuuleminen: kuuleman mukaan alueella on liikkunut hirvi. Lähren paikalle.... Ohranjyvän kautta...
Piiloteksti
Suomi on suuri sukkahousumaa
Avatar
Royal Trude
Koko Kansan Tenaleidi
Viestit: 15175
Liittynyt: 20:17:16 06.11.2005
Paikkakunta: Espoo, Tuusula, Keminmaa
Viesti:

Re: Oikeudet

Viesti Kirjoittaja Royal Trude »

vissiin kaikki o kunnossa ku kuaa ei valita? Sentäs joku homma toimii hyvin... Kaupallisiin pulinoihin tehty piäni muutos: kuka huamaa enste mikä se o?
Piiloteksti
Suomi on suuri sukkahousumaa
Avatar
.:P:.
Viestit: 692
Liittynyt: 21:11:35 03.01.2008
Paikkakunta: Korson vieressä

Re: Oikeudet

Viesti Kirjoittaja .:P:. »

Royal Trude kirjoitti:vissiin kaikki o kunnossa ku kuaa ei valita? Sentäs joku homma toimii hyvin... Kaupallisiin pulinoihin tehty piäni muutos: kuka huamaa enste mikä se o?
Ylhäällä säännöt? (ei jaksa hirveesti ettii)..
Avatar
catch_a_fish
Väärin kalastaja
Viestit: 1947
Liittynyt: 06:55:35 22.04.2005
Paikkakunta: Aura

Re: Oikeudet

Viesti Kirjoittaja catch_a_fish »

Royal Trude kirjoitti: Tuhoaminen: Mää oon koittanu pitää enssijasesti hualta että Åke ei pääse enää tuhoamaan mitään. Jos sää pääset tuhoamaan jotain jostakin, ilmota mulle, ettei Åke vaan pääse tekemään mitään pahaa.
Ookko tuhonnut Ååkken kokonaan ja DC:n siinä sivussa? Ei noi oikeussäädöt varmaan ihan kohdillaan vielä ole, koska ainakin tänne suuntaan koko Valvojat-ryhmä näyttää tyhjältä ja Åken/DC:n profiileja klikatessa tulee ilmoitus "Valitsemaasi käyttäjää ei ole olemassa."
Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää!
Avatar
Royal Trude
Koko Kansan Tenaleidi
Viestit: 15175
Liittynyt: 20:17:16 06.11.2005
Paikkakunta: Espoo, Tuusula, Keminmaa
Viesti:

Re: Oikeudet

Viesti Kirjoittaja Royal Trude »

kappas vaan... oiskohan ne sällit ny paikalla?
Piiloteksti
Suomi on suuri sukkahousumaa
Lukittu