Keurusselkä, oiva kuha järvi?

Alueen säännöt
Soutu- ja vetouisteluun keskittyvä palsta.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
pikee
Viestit: 61
Liittynyt: 16:44:22 20.03.2012

Keurusselkä, oiva kuha järvi?

Viesti Kirjoittaja pikee »

Olen itse ihmetellyt tuota kun Keurusselästä ei puhuta paljoakaan, vaikka järvessä on älyttömän suuri kuha pitoisuus, en sitten tiiä johtuisiko se vähäisestä asukasmäärästä vai mistä?? Itselläni on mökki Keurusselän rannalla ja joka kerta kun uistelen niin en voi puhua reissusta ettenkä olisi jäänyt ilman kuha saalista. Jos nyt saisin tänne keskustelun järvestä, raportteja saaleistanne ja oivista kuhapaikoista näin kesällä!
Avatar
Cimbe
Viestit: 431
Liittynyt: 22:56:26 21.10.2009
Paikkakunta: Wilppula

Re: Keurusselkä, oiva kuha järvi?

Viesti Kirjoittaja Cimbe »

http://www.kalamies.com/foorumi/viewtop ... =4&t=45593

Vanhassa ketjussa viime vuotisia näkemyksiä Tänä vuonna ei oo vielä kerennyt. autsz
Jarski_K
Viestit: 209
Liittynyt: 13:03:16 16.06.2010
Paikkakunta: Tampere

Re: Keurusselkä, oiva kuha järvi?

Viesti Kirjoittaja Jarski_K »

Eipä ole järvestä suurta tietämystä mutta kalaa siellä on tai sitten minulla ja työkavereillani sattui olemaan tuuria. Työreissuun päätettiin ottaa kaverin vene traikulla mukaan ja eikun vesille. Löysimme mukavan patin syvemmän veden reunasta lähes heti, josta nousi muutamia hyviä ahvenia (suurin 710g), kuhia ja haukia.

Ensimmäistä kertaa itselle tuntemattomalla järvellä ja heti ihan ok saalis eli kai siellä sitä on.
Illalla hilpeinä kaljaa, aamulla kalpeina hiljaa.
pikee
Viestit: 61
Liittynyt: 16:44:22 20.03.2012

Re: Keurusselkä, oiva kuha järvi?

Viesti Kirjoittaja pikee »

Viikonloppu oli ihan ok. Perjantai iltana 3-4h uistelua: 5 kuhaa, 2 haukee ja pikkuruinen ahven ja kaikki 1-2m karikolta Lauantai ilta melko samat saaliit. Suurin hauki 3 kg ja kuhat siinä kilon molemmilla puolilla. Selille en oo viel viittyny ees käydä, ku tuolt karikolt on tullutkin ihan sopivasti.
Avatar
Cimbe
Viestit: 431
Liittynyt: 22:56:26 21.10.2009
Paikkakunta: Wilppula

Re: Keurusselkä, oiva kuha järvi?

Viesti Kirjoittaja Cimbe »

Eilen jigaamassa Keurusselällä, reilu kymmenkunta +45cm kuhaa pariin mieheen ja varmaan parikymmentä pienempää. Kuhaa on, varmasti vetämälläkin osuu jo…
Vastaa Viestiin