Lowrance hook 2 7x triples hot gps kaikuluotain

Alueen säännöt
Tälle palstalle keskustelut jotka koskevat veneitä, niihin liittyviä varusteita ja kulkupelejä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
mononari
Viestit: 26
Liittynyt: 17:30:15 09.08.2015

Lowrance hook 2 7x triples hot gps kaikuluotain

Viesti Kirjoittaja mononari »

Onko kenelläkään kokemusta em. mainitusta luotaimesta. Tekeeö mitään?
Avatar
smakine
Viestit: 559
Liittynyt: 12:05:18 26.04.2006
Paikkakunta: vlk

Re: Lowrance hook 2 7x triples hot gps kaikuluotain

Viesti Kirjoittaja smakine »

Välttää ellei parempaan oo varaa..
PELASTAKAA SALAKAT Ry.
Veljmies
Viestit: 60
Liittynyt: 15:22:54 02.01.2006
Paikkakunta: Savo

Re: Lowrance hook 2 7x triples hot gps kaikuluotain

Viesti Kirjoittaja Veljmies »

Minulla on tuollainen veneessä nyt toista kesää. Kyllä tuo ajaa asiansa. Sivuluotaus on mielenkiintoinen esim. muikkuparvia etsittäessä. Tämä on perusmalli, joka sopii mm. pikkuveneisiin, joissa ei ole tarvetta kytkeä eri laitteita toisiinsa.

Hook 2 -sarja poistui markkinoilta nopeasti, mikä kielii joistain ongelmista. Itse en ole kyllä niihin törmännyt. Nyt myydään Hook Reveal -laitteita.
Pilvien yläpuolella paistaa aina aurinko!
mononari
Viestit: 26
Liittynyt: 17:30:15 09.08.2015

Re: Lowrance hook 2 7x triples hot gps kaikuluotain

Viesti Kirjoittaja mononari »

Minä ostin Lowrace hook2 tripleshot kaiun. Eka reissulla kaiku ei näyttänyt kuin hyvin laihaa pohjakuva viivaa ja ei minkäänlaista kalakaarta. Laitoin laitteen takaisin takuukorjaukseen. Vaihtoivat siihen uuden anturin. Uusi kokeilu, sama juttu. Laitoin myyjän halusta laitteen uudestaan takuu korjaukseen. Vaihtoivat uuden näytön, sama juttu, kuva ei parantunut yhtään. Sitten myyjä ja Lowrance huolto, sai minut myöntymään että tilataan Amerikasta tehokkaampi anturi, menee 2vkoa kun tulee. Meni 2vkoa, meni 3 ja 4. Sitten tympäännyin ja vaadin kaupan purun. Vähän pitkin hampain suostuivat mutta kuitenkin. Aikaa kului Vappupäivän eka käyttö kerrasta, heinäkuun puolenvälin paikkeille ilman etta kaikua saivat toimimaan. Siitä meni vielä pari viikkoa kun tuli se tehokkaampi anturi, vein sen pois kun ei ollut enää kaikua. Minäkin tulin siihen johtopäätökseen että jotain häikkää tuossa Lowrancessa on. Nyt on veneessä Humminbird helix9 mega+ shirp se testivoittaja. Ei ongelmia ole ollut
Avatar
smakine
Viestit: 559
Liittynyt: 12:05:18 26.04.2006
Paikkakunta: vlk

Re: Lowrance hook 2 7x triples hot gps kaikuluotain

Viesti Kirjoittaja smakine »

Juup, kyllä sun lowrancessa jotain vikaa on ollut. Paskojahan ne ovat mutta kyllä niillä jotain tekee silloin kun ne toimii, täytyy vaan olla nero jotta osaa säätää ne toimimaan.. Mulla ei oo yhtään lowrancee koskaan veneessä ollu mutta tutuilla kyllä. Hyvinkin vaihtelevia esityksiä riippuen osaavatko säätää vai eivät. Mäkin oon joutunu niitä ruuvvaamaan ja yleensä aina jotain tullu näkyviin mutta koskaan ei oikein ole selvinnyt että miksi?? Omassa paatissa on tällä hetkellä helix 7 gen 2, joku ikivanha pikkuriikkinen humminbird, ja vanhahko raymarine. Raymarinen säätö on vähän samanlaista hepreaa kuin lowrancenkin sillä erotuksella että raymarine toimii koko ajan ja säädöillä sitten muokataan mieleiseksi, eikä siten että ruuvataan ja ruuvataan että se yleensä näyttäis jotain..
PELASTAKAA SALAKAT Ry.
Vastaa Viestiin