Yamarin 405r +5hp honda

Alueen säännöt
Tälle palstalle keskustelut jotka koskevat veneitä, niihin liittyviä varusteita ja kulkupelejä.
Kalamies.com foorumin yleissäännöt
v1lho_
Viestit: 8
Liittynyt: 10:07:52 02.02.2012

Yamarin 405r +5hp honda

Viesti Kirjoittaja v1lho_ »

Tervehdys
Olen miettinyt jos ensi kesäksi laittaisi tuohon yamariiniin 5heppasen 4t hondan,veneen käyttö oikeastaan pelkkää vetouistelua.Siirtymiä ei joudu ajamaan oikeastaan yhtään ku vene melkein jo pelipaikoilla.
Porukalla täällä kokemuksia että riittääkö tuo 5hp moottori tuohon? Kyydissä yleensä yksi kaveri
Avatar
ma^ko
Überbesserwisser
Viestit: 4622
Liittynyt: 19:25:25 21.04.2005
Paikkakunta: Tsadin Maalaiskunta, Härmäland.
Viesti:

Re: Yamarin 405r +5hp honda

Viesti Kirjoittaja ma^ko »

Hyvin se siihen riittää kunhan et liukunopeuksista haaveile.
><(((((°> <°)))))>< Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, ihminen voi korjata. ><(((((°> <°)))))><
v1lho_
Viestit: 8
Liittynyt: 10:07:52 02.02.2012

Re: Yamarin 405r +5hp honda

Viesti Kirjoittaja v1lho_ »

Ok, oliskohan kellään kuvaa tai vinkkiä takilan sijoituksesta/kiinnityksestä tuollaiseen veneeseen?
Avatar
Atomi
Viestit: 436
Liittynyt: 09:12:51 19.06.2011

Re: Yamarin 405r +5hp honda

Viesti Kirjoittaja Atomi »

Itsellä oli takilat kaiteessa tuossa takapenkin kohdalla kiinni ja hyvin pelasi.
Lisäksi sahasin keski penkin poikki, jotta oli kätevämpi liikkua.
Pulpetin laitoin penkista tehdyllä palasella kiinni pohjaan popniiteillä.
Jo vain.
v1lho_
Viestit: 8
Liittynyt: 10:07:52 02.02.2012

Re: Yamarin 405r +5hp honda

Viesti Kirjoittaja v1lho_ »

Atomi kirjoitti:Itsellä oli takilat kaiteessa tuossa takapenkin kohdalla kiinni ja hyvin pelasi.
Lisäksi sahasin keski penkin poikki, jotta oli kätevämpi liikkua.
Pulpetin laitoin penkista tehdyllä palasella kiinni pohjaan popniiteillä.
Oliko sulla alkuperäiset kaiteet siinä? Mulla ei kaiteita ollenkaan ja olen miettiny niiden laittoa,tuossa veneessä vaan vähä veemäisen malliset reunat ku siinä on se kapea korotus nii kaide helat/jalat pitäisi olla aika kapeat eikä ole missään sellaisia sattunut silmään. :-|
Avatar
Atomi
Viestit: 436
Liittynyt: 09:12:51 19.06.2011

Re: Yamarin 405r +5hp honda

Viesti Kirjoittaja Atomi »

v1lho_ kirjoitti:
Atomi kirjoitti:Itsellä oli takilat kaiteessa tuossa takapenkin kohdalla kiinni ja hyvin pelasi.
Lisäksi sahasin keski penkin poikki, jotta oli kätevämpi liikkua.
Pulpetin laitoin penkista tehdyllä palasella kiinni pohjaan popniiteillä.
Oliko sulla alkuperäiset kaiteet siinä? Mulla ei kaiteita ollenkaan ja olen miettiny niiden laittoa,tuossa veneessä vaan vähä veemäisen malliset reunat ku siinä on se kapea korotus nii kaide helat/jalat pitäisi olla aika kapeat eikä ole missään sellaisia sattunut silmään. :-|
Ei ollut alkupertäisiä kaiteita.
Metallimies kaveri väänsi ne iha ite ja tais vissiin kiinnikkeet ostaa jostain, en muista kyl kirveelläkään mistä.
On miul vissiin jossain tuol vanhalla tietsikalla kuviakin tuosta venhosta.
Jo vain.
Vastaa Viestiin